i am, i am, the queen

hallojskoj i fylleparken. eller sannaspark som jag kallar den. för fylleparken känns som "alla fjortisar festar där" men innebär egentligen det brukaDE sitta en del alkisar där innan. pfh, pyttsan! hehe. älskar ordet.

anyhow. det var mysigt. mina älsklingsflickor malin och sanna höll mig varm i vinden med duntänke, mössa och bikini. det gillas starkt. right?

idag jobba ja, det var jobbigt. precis som det ska va. men förbannat kul också. faktiskt. samma visa imorgon. jag gillar det. speciellt när kunde frågar om hjälp och man står där och säger "jaaaaadu, det var en bra fråga.. hehe.. ööh." hahha. sämsta jävla "floristen" som någonsin jobbat på plantagen skulle jag tro.

but hey, thats me. nu ska jag tagga kudden och ställa klockan på halv sju.. ÅH vad jag ser fram emot det. :) eh.

guide me to happiness and i'll give you my future

Kommentarer
Postat av: malin

dt var så skönt att ta en simtur där vid busshållsplatsen ska du veta, riktigt uppfriskande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback