it's starting to get a little crazy inside of me

wahaaa. det är FEM DAGAR kvar till studenten!!! inte veckor, inte månader, inte år. det är sjukt!!! helt jävla sjukt! jag kan inte inse det. jag känner mig så sjukt störd. alltså, kom hem i fredags, och ni har ju sett mitt schema för de senaste veckorna. alltid något "måste". så när jag kom hem i fredags, efter min siiiiista lektion tänkte jag "vad ska jag göra?" (läs: vad MÅSTE jag göra). och så insåg jag... jag måste inte göra ett jävla skit! så jag tog min bok, som jag köpte för några månader sen, satte mig i solen och bara tog det såååå lugnt. alltså. ni anar inte den känslan! ni inte anar inte.

helgen har varit riktigt skön. har solat hela tiden, från typ elva till fyra varje dag. såå skönt. så nu börjar faktiskt min kropp bli någorlunda brun i alla fall. det är ju något.

allt är så nära, och det känns så overkligt. kommer nog inte riktigt förstå det förens jag sitter där dagen efter studentdagen och liksom... det är ingen skola nästa vecka, or ever if i want to...



jag har en sjuuuuuuk abstinens att sätta mig vid någon brygga och fiska idag/kväll. skulle sitta så jävla fint. men det finns ingen som verkar vara på.. skit ner er!

eller.. finns det nååågot nååågon där ute vill hitta på med mig? jag har ett begär efter människor! <3

Its gonna take a lot to drag me away from you
Theres nothing that a hundred men or more could ever do

(har blivit lite smått kär i den låten. den är vacker som fan..)

Kommentarer
Postat av: Christian

Hallå hallå snygging!

Den känslan är så sjukt härligt! Jag är stolt över dig och sjukt glad för din skull! Nu har du fan gått klart gymnasiet! <3 Studenten kommer bli så jävla rolig! Jag kommer inte kunna vara där, skall skjuta granatkastare istället! =)



Vi får se till att träffas någon gång snart!

Puss o kram

Chris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback