people keep in talking, they can say what they like

känner mig så ångestladdad. jag orkar inte med det mer. än så länge har mitt schema gått väldigt bra att följa. har inhandlat en studenoutfit, så det känns bra. men alltså, exempelvis historiaprovet imorgon. seriöst. det är helt sjukt vad mycket det är. medeltiden, senmedeltiden, forntiden, blablatiden. alltså, allvarligt. det är ett prov vi hade i höstas, och jag klarade det inte. så NU ska jag göra om det. fatta hur mycket jag har glömt sen dess eller?! fuck me.

men ska försöka sätta igång med det snart.

igår var det jättemysigt. Lisa, Sanna och Alex var över och vi pluggade (dom pluggade) och grillade, sen när F kom hem. Fett nice och jag åt så jag nästan spydde. Sen rapade jag. Tillsammans med Alex. hhehe.

Dom sov på soffan, Lisa och Alex alltså. Haha, sen hade Lisa somnat på golvet, sen i fåtöljen. Jajösses. Stackarna.

Nu ska jag försöka sätta igång.

JAG HATAR SKOLAN!

everything is gonna be alright....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag dör på skolan, läste just ditt schema och fick PANIK! haha.. asså på måndag



jag börjar 09.35 och ska göra klart en slutuppgift i DESKTOP?! sen historia sen prov.. allt detta med ett bakis huvud..



OMG jag som inte ens kunde lyssna på ekonomi genomgången utan att vara tvungen att gå och dricka vatten

2009-05-14 @ 20:12:50
Postat av: gäddan

soffan = gäddans akvarium BOOOOOOM!!!

2009-05-15 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback