the last five

myyyy god. 170 st bilder från BJ i söndags. det var den fantastiska studentskivan och jag är galet nöjd. även galet fundersam. men det hör inte hit. jag är nöjd ändå, liksom.

av de 170 st laddade jag upp runt 100 st, tror jag. ingen aning. trött vart jag på det i alla fall! men nu är dom uppe, alla är taggade och nu är vi nöjda och glada.

idag lagade jag en god bacon/skinksås och pasta. den smakade fab. nöjd.
imorgon ska jag jobba igen. mellan 12-19. wey!

LÄNGTAR TILL DEN ÅTTONDE! DÅ ÅKER JAG HEM IGEN! <3 love.


jag har de mest fantastiska vänner man kan önska sig!

i can fix this, i can do this

Kommentarer
Postat av: malin

älskar er!

Postat av: malin

haha du laddade upp typ 50 st förresten :P

2009-05-19 @ 21:48:28
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback