what is this all about?

jobbat. kul - nej. trött - ja. som fan. helt slut. galet.

o n t   ö v e r a l l t   ,   i   h e l a   k r o p p e n !

meneee. imorgn är det buffertdag, aka ledig. ska jobba med min historia som jag inte gjort klart. förhoppningsvis löser jag det tills imorgon.

ett gäng små tankar;
undrar hur fan saker och ting funkade förr. var man sån här då? sån som jag är nu, eller sån som du är nu. eller sån som situationen är nu. undrar om det fanns då.

undrar om man kan fråga vissa saker rätt ut, utan att ens bry sig om konsekvenserna. visst, jag är inte den som ofta bryr mig, slänger ofta ur mig saker hit och dit. men tänk så är det fel?

hur fan löser jag situationen? tänk om det liksom blir noll-noll. vadfan vet jag.

esch. hejdå. ska sova nu. tillsammans med lite prison break.


dagens fråga: "ursäkta får jag fråga dig en sak?"
dagens svar: "ja a då, tack så mycket!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback