words, why is it all about words? how about some action!?

Jaaaa. Äntligen. Den examinerande skrivuppgiften i religion är äntligen klar. Det känns så sjukt gött. Nu ska jag belöna mig med ett avsnitt av One Tree Hill, sen ska jag plugga historia tills jag kolavippar!

(Det är en målargubbe preciiiiiis utanför min ingång, han pratar för mycket. Kan han vara tyst?!)

Imorgon är det sista lektionen med hela klassen. Herregud vad tiden har sprungit iväg. Men det känns riktigt bra, samtidigt som det känner riktigt jävla konstigt!

Kom på en sak... måste ringa Jakob, min förra mentor och prata om student 12/6....
lär jag göra imorgon!

(trösta mig... jag börjar egentligen halv ett imorgon, men har historiaprov klockan ÅTTA. tur som fan att jag har bil. ska hem och sova sen kan jag ju säga ;P)

och en sista lite P.S
Alleballe, du har väl inte glömt att memorera lite satanismkunskap tills imorgon va? hang in there buddy! <3

it went pretty good i would say

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag fick just melina abstinens

2009-05-28 @ 18:58:52
Postat av: ida

visst ere! =D=D

familjen har ju 2 kineser o brosans tjej 1. så det är jättekul :D känner dock ändå att jag vill hitta någon annan ras. är nyfiken på annat när man sett en hundras så mkt. om du fattar ^^

men, det är en stor chans jag skaffar kines för de e så sjukt jävla goa!!!!!!!!!! men lite egna (väljer när de vill lyda osv. lite som en människa >.<). men goa. mest goa ^^

Postat av: gäddan

jag tog för mig ganska bra där tyckte jag =)

2009-05-30 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback