you just set me on fire

Alltså, just nu vill jag bara gråta. Det är helt sjukt vad jag känner mig helt hopplös och förstörd. Och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska prioritera. Det är så mycket i skolan just nu, som ska vara klart inom 2,5  veckor. Och det är mycket. Tro mig. Det är så mycket så jag inte vet hur jag ska lösa det. Har jobbigt nog aldrig kännt så här i skolan. Att det är mycket. Fören nu. Nu de sista jävla veckorna innan studenten är det så mycket så jag vill gråta blod och spy galla.

Ska jag bestämma mig för ett IG i historia? För det är nästan den enda lösningen om jag ska hinna med alla andra ämnen. För annars, utöver allt annat, har jag ett stort prov och en jäääävligt stor inlämning som ska vara klar den här veckan! Shit. Hjälp mig organisera mitt liv igen! Hjälp mig få ordning på allt.

Och som pricken över i så tror jag att jag gått och blivit sjuk igen. Är superförkyld och har ont i halsen igen. VAD FAN! Det är exakt de symptomen jag hade förra gången jag var sjuk i en månad. Trött som en gris, ont överallt och jätteförkyld. yey.

Och ser det ut som jag har fucking tid över till det!!!? Helevete!!!
Det smidigaste vore om man hade en polare eller pojkvän som kunde hjälpa en, men vadfan skulle den personen finnas? ALLA har minst lika mycket, om inte mer, att göra. Så alla är verkligen all alone in this till studenten. Kul.

Ska göra ett schema till mig själv nu. Hur jag ska lösa allt. För det måste gå. Och det schemat ska inte sitta fast i huvudet, för det gör mig illamående. Det ska skrivas ner och sen ska jag inte behöva må dåligt mer. Det löser sig.

got to make this work

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

hejar på dig hjärtat.. <3

Postat av: Josefine

Jag vet precis hur du känner. Fan vad gött det skulla vara att skita i allt, eller få mycket mer tid på sig. Och alla tror att det blir bra om de säger "men det kommer ordna sig" eller "du tar snart studenten, så det är ingen fara". BULLSHIT. Man mår ju ändå piss nu, precis nu. Men ja, du ska iallafall veta att du inte är ensam gumman! :)

2009-05-11 @ 17:39:04
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback