like my friend said; life don't fuck me, i fuck life

Imorgon åker jag till mitt kära hem i Mullsjö. Ska bli trevligt. Stannar tills på måndag. Sen är det en ny jobbvecka. Ganska fullt upp nästa vecka. Har ganska många tillfällen med barnen och tre dagar på Plantis.

Elin har dessutom  E V E N T U E L L T  en lägenhet på gång till oss. Don't get our hopes up. Men chansen finns. Vi hoppas en del i alla fall! Får veta det imorgon om jag förstod det hela kalaset rätt.

Nej ni, nu ska jag sova. Har varit ett galet dygn det senaste. Varit i Örebro över en natt och hälsat på min älskling Zeina, tillsammans med Fredrik. Riktigt kul. Åkte klockan nio på kvällen och bara stack. Sisådär 20 mil. Haha, men ja, det var det värt. Skönt som fan att sova på hotell och god jävla frukost var det också. Riktigt skönt! En liten minisemester sådär. Men trött är jag. För sova har jag inte gjort sen 1968.
Så nu är det fan dags.

Puss vänner.
M

don't feel sad, the sun will raise again

Kommentarer
Postat av: malin

dina kommentarer i min blogg värmer mig ända in i magen. dem får det på något vis att kännas lite mer okej. saknar dina inlägg också, gillar inte att det kommer ett i halvåret ungefär.

Postat av: Sanna

haha fuck you. du är faktiskt helt okej du med. men det tror jag du vet

2009-10-21 @ 13:12:30
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback