baby i could turn you on

Liten update:
Torsdag: Jobbade natt. Gick bra.
Fredag: Slutade jobbet 07.00. Blev dirr hämtad av Fredrik. Åkte nästan dirr till Uppsala. Var framme runt 12-13 om jag inte missminner mig. Sov inget på hela vägen (hade alltså inte sovit sen onsdagtorsdagsnatten.
Däckade med en jävla gång när jag kom hem till Fredrik. Sov till 18. Hade mysigt tvtittande med Sanna, Frida och Fia. Sen klockan 05.30 kom Dennis och Lisa från Jönköping till oss. Vi gick och la oss dirr.
Lördag: Vaknade klockan 11! BLÄ. Hade kunnat sova ett ljusår till.
Gjorde oss iordning och drog till Solna. Jag och Lisa alltså. Gick till Streetstar. För er som inte vet vad det är, är det en danstävling. VM. Just på lördagen var det dansstilar som breakdance, top rock, vouging, waacking. Riktigt coolt att se. Var sjukt impad och blev stööört sugen på att börja dansa. Åkte hem så vi var hemma runt 01. Åt mozzarellasticks från MAX. mmmmmh...
Gick och la oss runt 03.
Söndag: Vaknade (blev väckt, för även här hade jag kunnat sova ett ljusår till) klockan 11. Var sjukt trött, hade sjukt ont i halsen, huvudet och kroppen. Kände mig allmänt sjuk. Dissade Streetstar denna dag.
Träffade Sunni och Lisali en sväng. Pussades lite. Sen hem och bara hängde. Kollade på Sherlock Holmes och åt massa onyttigt... mmh. Sen klockan 22 åkte jag och Dennis in mot Solna och plockade upp Lisa och hennes vän Frida. Åkte hemåt mot Jönköping. Tog en jävla tid. Flickorna däckade i baksätet och jag satt och höll Dennis sällskap hela vägen hem. Åkte i hela 5½ timme. Mygooood. Var jättehalt vissa sträckor så vi var tvugna att köra typ 60km/h.
Väl hemma däckade jag med en gång.
Måndag: Klockan ringde halv sju. Hade alltså sovit tre timmar (inte ens det, vaknade en gång klockan 05 och hade jättesvårt för att somna om..) Hoppade ur sängen (yeah right you did) och gjorde mig snabbt iordning. Åkte till jobbet och jobbade till 16. Var helt död efteråt. Väl hemma gjorde jag lite mat och sen har jag bara chillat med tända ljus och Gossip Girlavsnitt.
Somnade en kvart eller något runt 20snåret. Nu två timmar senare ska jag äntligen släcka lampan och sova. Förstår inte vad jag väntar på. Precis som om jag blir automatiskt pigg vid den här tiden oavsett tidigare sömnintag....

haha

Aja.
PUSS
(orka att jag gjorde en sån här uppdatering egentligen. avskyr mer eller mindre att läsa när andra gör det. det blir så lätt ointressant......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback