i make my self confused

Minst sagt.
Ligger hemma med rejäl feber och otroligt ont i halsen. Har dessutom sånna där vita prickar på (halsmandlarna? toncillerna?). Så har förmodligen halsfluss igen. Ska försöka få en tid hos doktorn idag. Hoppas på en snabb lösning. Har jobbtider snart.

Så jävla jobbigt det är med feber på mig. Jag har det inte ofta, speciellt inte så här hög (glad som fan att panodil finns, det kickar in just nu. hade aldrig kunnat skriva annars. hehe) För när jag har så här hög feber blir jag otroligt konstig. Jag drömmer helt vridna saker som jag inte ens kan förklara. Sjukt jobbiga saker. (ta ett exempel, jag hade vänt världens ut och in och alla hatade mig.... ok...)
Inatt drömde jag. Igen. Vaknade med ett feting ryck, SLÄNGDE mig ur sängen, SPRANG till toaletten mer eller mindre skrikandes och med tårarna sprutande. Ringde första personen på samtalslistan (även den enda personen som faktiskt skulle förstå vad man gör med mig när jag drömmer sån här skit). Fredrik hjälpte mig. Fick mig att vakna till och sluta hyperventilera.
Det värsta av allt är att jag är stenhårt vaken. Jag är medveten om allt! Jag kan till och med under tiden tänka "det är ingen fara, det vara bara en dröm" men när jag väl är där så känns allt helt fuckat..
aja ni fattar säkert inget. haha.

Klockan är sex. Har varit vaken sen klockan fem. Tror jag ska sova en stund till nu. Skulle behöva lite mat dessutom. Har inte ätit något sen.... lördag klockan tolv. Har ingen direkt aptit, men mest av allt ingen ork till att lösa min situation. Tror jag aldrig varit utan mat så här länge... men men, jag överlever nog.

Puss nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: malin

du måste ta hand om dig mitt hjärtegull, ät mat innan jag kommer ner och lagar åt dig (tro mig, du vill inte haha) <3

Postat av: kerstin

<3

2010-02-16 @ 13:44:48
URL: http://ramlarihop.devote.se
Postat av: Sanna

Det var väldigt gott faktiskt:))



Miss you.

2010-02-16 @ 23:15:35
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback