i shouldn't

jobba 14-20 idag.
ska gå till bussen om tio minuter.

idag är en sån där dag man inte riktigt vill ska komma. eller jo, jag kanske visst vill det. men jag orkar inte behöva fundera över det. orkar inte behöva ev. göra något jag sen kommer ångra, eller tvärtom. vettefan.

orkar inte heller prata med någon om det. för det finns inget vettigt att säga om det i vilket fall som helst.
så låt bli att ens fråga. för jag orkar inte.
-
vad händer ikväll då? efter att jag slutat jobba. det är lördag. jag vill göra något kul! men nej, mitt bankkonto säger annat. det säger stanna inne och försök vinn pengar utan att behöva lägga en krona på varken triss eller annat. bara vinn pengar. för fan.

ta med mig någonstans. någonstans där det är varmt. där man kan känna sig lite mer harmonisk och inte orolig över allt. någonstans där man bara kan vara i ett lugn som aldrig tar slut.

har fått en arbetsintervju på måndag också. hoppas på det så jag nästan spricker. skulle verkligen rädda mig just nu.

aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback