i'm much to fast to make that test

God morgon. Eller god förmiddag.

Inatt har jag drömt efterblivet mycket. En av drömmarna var det vår i. Och det var bara för jävla underbart. Längtar så fruktansvärt mycket till våren just nu. Mår nästan dåligt av bara tanken att det alldeles nyss var något av en snöstorm igår. Suck!! Jag vill ha krokus, vitsippor, tussilago och allt det där mysiga och vårbekräftande! Ge mig dåe.

Längtar riktigt mycket till Valborg också! Det blir uppe i Uppsala förstås! (VART ANNARS?!) Där uppe vet man hur man firar valborg alltså. Wiiiha! Längtar som fan. Det är också en sån där.. vårdag. Då är det verkligen tunna kläder och lite lätt solbränna som gäller. mmmh.

Runt femtiden ska jag upp till Sara på hennes jobb och möta henne när hon slutat. Vi ska handla lite tills ikväll. För ikväll blir det mys med tacos och film. Ska bli skönt med lite sällskap. (who am i kidding? har ju haft sällskap hela jävla veckan. haha)

Kanske borde ta en titt i brevlådan också. Har jag inte gjort på hela veckan. Så det vore ju faktiskt en idé. Kanske är fullproppad? Tror inte det dock. Ingen som skickar brev till mig ju! (Kan inte någon bara göra det? Förstår ni hur glad jag skulle bli då?)

Saknar människor just nu. En viss omgivning. En viss omkrets. Skulle behöva en dos av det just nu. Hoppas jag får det den 26e. Samtidigt som jag hoppas att jag får massvis med jobb nu resten av månaden. För jag vet inte hur jag ska överleva mars annars.. men men. Vi får se!
Imorgon ska jag i alla fall jobba. 14-20. Så det blir ett kort pass. Men ändå. Det är i alla fall något. Plus att det är lördag. Och det är bra. Får inte glömma fylla i mina förra timmar heller. Och skriva ner alla andra timmar jag har jobbat för jag ska försöka räkna ut hur mycket jag komma få ut den här månaden. Är riktigt nyfiken på det. Bara åtta dagar kvar nu! Wiie.

Okej. Nu ska jag titta klart på Cougar Town sen ska jag göra mig något vettigt att äta.
Puss på det.


Kommentarer
Postat av: Sanna

First of all: krukos

Second of all: HOW am i kidding

Third of all: valborg, YEAH BABY!



(haha love you)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback