it deppends, what do you have in mind?

Robin kom över igår efter jobbet. Vi kollade på Nyckeln till frihet (Shawshank redemption någontingnågonting heter det egentligen). Jag somnade dock när det var trettio min kvar. Så jävla typiskt mig. Men det var bra i alla fall. Ska se slutet sen ikväll.

Idag vid ett kom mamma, pappa, Theo, Robin, Zack, farmor och Adam över. Dom hade mat med sig. Mat från Soya. Alltid välkommet! Supergott! Har fortfarande mat kvar. Var hur mycket som helst. Förstår inte hur en människa ska få i sig allt! haha. Härligt! mmh. Teriyakikyckling med nudlar............ droll!

Dom åkte i alla fall för en stund sen. Nu har jag målat om mina naglar. Behövdes. Dom är fina nu igen. Snart kommer Sara över. Hon skulle ta med sig något gott sa hon. Tackar ju inte nej till det heller........ mh.

Ska kolla på Cougar Town nu.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback