i've been trying to find my place

- Hej.
- Heej!
- Vad gör du?
- Ne inget speciellt. Ska snart ta mig en kopp kaffe.
- Ahh okej, gött.

Okej okej, ska sluta. Men fan, en konversation skulle inte sitta fel... hehehe
-
Idag har jag träffade älsklingsSara. Hon kom hem från Thailand nyss. Ååååh bruna dumma dig! Vi ska åka nästa år. och stanna ganska länge. Så jag ska börja spara redan idag för denna underbara resa!

Vi har chillat mest och slingat hennes hår. Sen åkte vi till A6 och jag hämtade ut min telefon. Än så länge funkar den som den ska. Skönt det. Slippa krångel. Sen gick vi till Coop och jag handlade lite. Söta underbara Sara gick i smyg och handlade massa till mig. Fick massa olika mat och sånt. Så jävla jävla jävla snäll. "men jag kommer ju vara hos dig ganska ofta och så.. och jag äter ju.. så jag måste ju betala lite för mig i alla fall". Så jävla snäll! Alla borde ha en vän som henne. <3

Sen.. åh. Det underbaraste. Fick två Ray Banbrillisar från henne. Och om dom nu inte är äkta skiter jag i. För tro mig, dom ser jäääävligt äkta ut och dom är sjuuuuukt snygga! Ett par svarta och ett par röda. Helt jävla kär. Och sen fick jag också ett par jättefina sandaler. Snälla du! <3
-
Och jag har verkligen våndats över det här med kaffe. Hur ska jag ha råd att köpa en kaffekokare?! Så kommer Sara med den mest självklara idéen (som jag inte alls har tänkt på?!) att man kan köpa snabbkaffe och bara koka vanligt vatten i en kastrull. Blev jättegott faktiskt! Så nu, äntligen, slipper jag huvudvärken jag får utan kaffe. Mmmh.

Robin kommer snart hit så ska vi kolla på en film och dricka kaffe. Hehhehe. Så jävla nöjd över den här underbara saken - kaffe. Mmmmh.

Nej ni. Nu ska jag dra ett täcke över mig, för det är kallt här!
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback