try sleeping with a brooken heart

Wiha, jag lever! Har inte feber längre och det känns så jävla bra.
Häromdagen åt jag första gången på tre dygn. Har nog aldrig smakat så bra med mat. Helt otroligt med salt. Varför äter vi inte bara salt?! Varje dag!? mmmmmmh....
okej. Saltbristen som talar..

I alla fall så åkte jag till mamma och pappa i måndags efter att jag varit hos läkaren. Det var aldrig streptokockerbakterie utan vanlig infektion. Han trodde jag skulle vara frisk mot slutet av veckan. Och det är torsdag idag och febern är borta. That's fuckin awsome. Dock har jag fortfarande något ont i halsen. Men det är påväg bort det med känner jag. Skönt som fan.

Sjukanmälde mig från jobbet idag, den nästan enda tiden jag hade den här månaden. Känns skit. Känns inte så jävla uppiggande mot kommande hyra i mars... men men. Jag löser det på något sätt.
-
Kom hem till mig igen igårkväll. Brorsan sov här då. Vi kollade på lite serier och bara dog sen.
Idag har jag städat lite här. Behövde städa bort det där sjuka.. blä. Älskar att byta bort sjuklakanen och sjukALLT som finns överallt när man bara legat och inte gjort något vettigt. Så jävla äckligt, och nu är det så jävla nice. Mmh.

Sara kommer över om en liten stund. Ta en kopp kaffe eller något i suppose. Henne har man ju för ovanlighetens skull inte sett sen i lördags. Haha. Inte alltid. ;)

Aja bye fuckers. Nu ska jag kolla på One Tree Hill eller något i väntans tider.
SAKNAR ER!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback