when i'm with him i'm thinking of you

Palla att jag har hittat förmodligen världens bästa låt..?!
Satt och kollade på mitt första avsnitt av Vampire Diaries (riktigt bra hittills) och så spelades Katy Perry - Thinking of you. På riktigt så tror jag att jag kommer dö av den här texten. Den är så sjukt jävla bra! Finns inte ord för hur fantastisk den är. Lyssna på den you ignorant moron!

Idag är jag så där jobbigt jävla godissugen. My oh my. Det är förmodligen röksuget som ligger och pickar på hjärnans alla små spots.

Har ringt en del viktiga samtal idag också. Kul att 1 av 5 samtal faktiskt gav ett direkt resultat. De andra var "kom tillbaka imorgon" "jag hör av mig" blabla. Men aja nu är i alla fall det gjort. Känns ju bra. Så nu kan inte folk klaga på den biten! Det enda jag har kvar att göra nu idag då är att skriva några personliga brev till ett gäng arbetsansökningar jag har hittat som jag gärna vill ha.

Varför känns det förresten som att när man väl lämnar in ansökningar på AMS så kommer dom egentligen inte fram. Utan det man gör är att man skickar ett mail till en skräppost inkorg och där samlas alla miljoner ansökningar. Ingen läser dom. Man känner sig duktig och förväntansfull efter ett samtal eller två. Men det kommer aldrig ske. För det är egentligen inte en jävel som har läst ditt otroligt perfekt utformade CV och personliga brev. Inte en jävel. Du slösar bara på tid och energi i själva verket. Hädanefter kanske man istället ska ringa till stället ifråga och ba slänga ut sig själv där. Exposed.

Nog med gnäll. Nu ska jag sjunga med till Rise Against - Hero of War

Kommentarer
Postat av: Dalida

du är sån där efterbliven som upptäcker låtar fem år senare.... srsly, du behöver lite dalida i ditt liv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback