i gotta find a way to make it

tjobre

feting trött yao.

men lägg av. anyhow. har jobbat mitt längsta arbetspass någonsin idag. 12 timmar. utan rast. Var ganska trött sen mot slutet. Men men. Vad gör man inte?
Fredrik hämtade mig, det var gott att slippa buss/tåg vid det tiden.
Nu ska jag gå och lägga mig. Ta en sista cigg bara sen så. Imorgon blir det Dennis och Lisa, sen bio på kvällen. Ska kolla på It's Complicated. Den med Meryl Streep. Älskar henne!

Aja, kanske skriver mer sen i helgen eller något. Vem vet,
på lördag ska jag i alla fall jobb 20.00-07.00. Vakennatt. Första gången. Ska bli riktigt spännande och se hur det går.

Godnatt,
puss.

(har bestämt mig för att dissa den där kursiva texten till höger hädanefter. tufft va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback