i'm so excited!

åååh. gud vad jag längtar tills jag har flyttat och fått iordning hemma hos mig. jag ska bli sådär härligt nyttig. nya anna skipper på ingång liksom! det är sååå mycket enklare att göra en sån sak själv. för bor man två, blir det så lätt att man faller för grupptryck. mer eller mindre. att man har meningsskiljaktigheter (hahahahha, heter det så?! shit vilket eeeefterblivet ord. rätta mig gärna om ni fattar vad jag menar. hahaha)

jag ska ha massa nyttigheter i mitt kylskåp. massa härliga träningsböcker och matlagningsböcker som är sådär härligt nyttiga. åh vad jag längtar. och bra rutiner. gå gå gå gå och träna massvis! gud vad det här ska bli kul!

sen ser jag sjukt mycket fram emot när mina vänner från uppsala kommer och vådgästar mig. elin, sanna, fredrik, fia, lisa, frida ALLA ANDRA också. ååh. KOM KOM KOM!
jag förväntar mig en lisa kommande helgen alltså. då ska hon säkerligen festa, och sen ta nattbussen hem, men ojdå, hon råkade visst hamna på swebuss express, ala melles place liksom. du äääär vääälkommen! :D:D


okej, sluta spåra melina.
men okej



imorgon blir det lugnt. skönt.
puss på det. men inte puss på att jag är pank. så är det någon som vunnit några miljoner, tveka inte att föra över en bit till mig. det är välkommet. det är lugnt liksom.

pussen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit vad jag vill åka ner nu nu nu!

Postat av: Z

<3

2010-01-13 @ 01:07:30
Postat av: elin

jag kommer snaaart! :D

2010-01-13 @ 01:16:44
Postat av: fia

snart kommer vi :D :D



just nu saknar jag dig! men hoppas att du har det bra! :*

2010-01-13 @ 14:49:06
Postat av: Lisssssssssssizzzlllee

hhahaah, älskar efterblivna ord!! speciellt när man inte riktigt vet när man ska använda dom :b



hm, efter den 25 har jag massa pengar och jag har inga föräldrar hemma..



jag kan nog redan nu räkna ut vart jag hamnar

2010-01-14 @ 11:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback