just wanna let you know

1. jag har fått lägenhet inne i stan. första hands kontrakt. på hermansvägen. precis vid rosenlunds vårdcentral. jättefin etta med 3.40 i tak. superfina fönster och jag bara älskar den. den kommer verkligen bli MIN!
2. jag jobbar på ett jobb jag inte gillar alls. det gör typ ont i mig att jag inte har något annat val för tillfället än att jobba kvar. måste ju trots allt ha en lön för att kunna betala hyran.
3. saknar min vänner just nu så jag vill kräkas. gör ont i hjärtat. jag fryser utan dom.
4. hoppas på att någon vill anställa mig snart. så jag får ett annat jobb snart. så jag får en bra inkomst som jag kan luta mig tillbaka på.
5. i helgen ska jag till uppsala (!!!!) och packa :( men även träffa mina älsklingar. jag längtar så jag till och med har fjärilar i magen!!! :D
6. jag ska ut och ta en promenad med hunden nu. behöver lite paus.
7. tycker inte om att bo hemma igen. känns som ett konstigt steg i fel riktning. så jag längtar verkligen till söndag nästa vecka, då jag sitter där i min nya lägenhet med tända ljus och myser. <3

älskar er.
ni gör mitt liv till en ljusare stund.

Kommentarer
Postat av: Z

Älskling, hoppas allt löser sig. Vi kommer bli grannar när jag är i jönköping, då kommer jag krama dig jättehårt och försöka värma mig <3<3

2010-01-11 @ 01:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback