that's what she said

Jag jobbar och står i. Trivs jättebra.
Idag lyckades jag skita till det lite med tiderna. Trodde jag började 12. Började visst 7. Så av en slump hade jag inte stängt av telefonen innan jag somnade igår, så jobbet fick tag på mig kvart över 7 och jag var sen på jobbet 45min senare. Ganska bra gjort med tanke på att det tar en kvart att bara åka ut. Tycker jag i alla fall ;)

Och det är snöoväder. I don't like. Det suger, ja.

Imorgon ska jag jobba min andra natt! Ska bli skönt. Nattjobb är nice, i alla fall när det är lugnt. Får ju hoppas jag har lika mycket tur denna gång som jag hade sist.
Jobbar alltså 20.45-07.00 och direkt när jag slutat åker jag och Fredrik till Uppsala (och jaaa jag ska sova heeeela vägen ;P). Han har varit här nu sen torsdags förra veckan. haha. Var menat att han skulle åka i måndags, blev uppskjutet pga. möten och så vidare, och nu har jag fått honom att stanna till fredagmorgon. Det är ju inte heller jättekul att åka själv i 40 mil i det här jävla vädret. Så det blir nog bra det :)

Nu ska jag slänga på ett avsnitt av någon bra serie. F sitter och kolla på 24 så jag ska väl inte vara sämre jag..

Godnatt!
Och uppsala, ses på fredag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback