what doesn't kill me only makes me stronger

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? Tog studenten.
2. Höll du några nyårslöften? Nej.
3. Blev några av dina vänner föräldrar i år? Fredriks syster, för andra gången.
4. Dog någon nära? Bebisen.
5. Vilka länder besökte du? Var på studentkryssning. Vettefan vart vi åkte... bra! :)
6. Är det något du saknar år 09 som du vill ha år 10? Mer kontakt med familjen.
7. Vilket datum kommer du alltid minnas? 5e juni, samt 12e.
ar var din största framgång 09? Tog studenten.
9. Största misstaget? Inget jag vill skriva om här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Halsen, som vanligt. Men inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Skorna.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Cigg och mat, tragiskt nog. haha.
13. Gjorde nånting dig riktigt glad? Mina vänner så klart.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 09? I gotta feeling / Skitlåten "brödet är slut" åååh! / Alla Lady Gagas hits, så klart.
15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år? Väldigt blandat. Har nog aldrig varit lyckligare, men har också hänt saker som gett mig känslan av största sorgen någonsin.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Levt livet och inte varit så jävla allvarlig.
17. Hur tillbringade du julen? I Säfsen med familj och världens bästa Fredrik.
18. Blev du kär i år? Ja.
19. Favvo program på TV? True Blood / One Tree Hill / Desperate Housewives / Greys Anatomy.
20. Största musikaliska upptäckten? Gaga.
21. Årets bästa film? 2012 antagligen. Var i extas efteråt, och My Sisters Keeper. Har du inte sett den, se den innan jag börjar slåss.
22.  Finns det något som hade gjort ditt år bättre? Fler utekvällar med de bästa.
23. Hur skulle du beskriva din stil år 09? Avslappnad. Med hittad av mig själv.
24. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, utan att tveka.
25. Vilken kändis var du mest sugen på? Jhonny Stackhouse i True Blood. Eller baben Chuck i Gossip Girl.
26. Vem saknade du? Familjen, så klart.
27. De bästa nya människorna du träffade ? Lisa Forsström.
28. En värdefull läxa du lärt dig i år? Att tänka efter innan. Ska bara lära mig att leva så också. haha.
29. Bästa boken du läst i år? 14 år till salu. Lätt!

Kommentarer
Postat av: Sofie M

Ville bara säga Melina, att din bligg slår mig. Slår mig på ett mycket bra sätt.

För du är väldigt bra på att skriva, att utrycka dina känslor på något vis!

Ett speciellt sätt har du att skriva på =)

Har man en gång börjat läsa, så är man helt fast!

Keep going Melle, för du kan en dag bli känd genom detta & det tvivlar jag inte en sekund på =)

Saknar dig skall du veta..

Ta hand om dig!

Puss sötnos <3

2010-01-04 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback