when i leave for the night i aint commin' back

Okej,
nu har det hänt lite grejer idag igen!
Åkte in till jobbet, 121.nu, vid åtta tiden imorse. Sa upp mig (ooooh no she didn't) efter endast en vecka på jobbet. Men det är endast för att jag har fått ett annat jobb, men mer garanti för lön liksom. På 121.nu har man chans att tjäna riktigt fina pengar, faktiskt. Men då måste man ha tålamod och lite mer is i magen än jag har.

Jag vågar faktiskt inte vänta tills jag kanske får en bra lön. Jag måste ha en någorlunda lön från början eftersom jag har en lägenhetshyra att betala varje månad. Vill inte direkt hamna hos kronofogden bara för att jag ska chansa lite.

Så imorgon börjar jag på mitt nya ställe. Det är ett vårdhem i Tenhult. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Ser fram emot det väldigt mycket. Sådär ovanligt mycket... hehe. Men ja, det ska bli kul. Spännande!

Sen på fredag jobbar jag till 13, sen direkt åker jag och Robin till Uppsala med släp. På fredag blir det fira Fredrik med massa underbara fina vänner. Sen på lördag ska jag packapackapacka och på söndag åker jag hem till Jönköping igen och börjar flytta in i min nya lägenhet! :):)
(och förhoppningsvis kommer jag ha en till liten buse med mig ner på söndagen! sååå glad!!!!)

puss på det,
nu ska jag nog ta en promenix med hunden.

brush my teeth with a bottle of Jack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback