new beginning

Ja ja, jävla tjat överallt i denna bloggvärld om hur folk ska bli duktiga hit och fucking dit vad det gäller träning och mat. Och tro fan att jag är en av dom?! hah. Herregud på mig säger ja ba!

Jag har slutat röka, helt. Har inte rökt något allt på en hel vecka och det har gått asbra. Kommer INTE falla tillbaka. Jag har heller inte druckit alkohol på en vecka, och det ska jag också hålla mig borta ifrån så gott det går. Om jag känner för ett glas vin hit och dit gör jag väl det, men jag tänker inte supa på ett tag i alla fall!

Sen har jag varit ute och sprungit två dagar i rad + kört styrka hemma sammanlagt i en timme. Det ska jag också fortsätta med. Jag ska ha en vilodag på söndagar. (sjävklart inte köra slut på mig själv 6 dagar i veckan utan lägga upp det hela på en bra nivå med balans liksom.)

Kul och intressant läsning va? ööööh.

Ikväll ska jag grilla med Sanna, Fredrika, Malin och Lisali. Trevligt värre. Hoppas bara att regnet kan sluta falla så det faktiskt blir skönt attt sitta ute....?

Jaja! Nu ska jag äta en awsome frulle med knäckebröd, paprika, sallad och gruka. TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback