drinkin' and chillin'

Sitter och dricker fanta och rosé. I min ensamhet. Hur deppigt låter inte det då? Väntar på sällskapet. Dom är på gång i think. Telefoner. Hatar det. Önskar man kunde tänka en tanke och sen passera över den till någons huvud, så det måste höra det, oavsett om det vill eller inte.. Lurigt det där..

Men ja, fanta och rosé när ska det bli pasé? (haha) På riktigt. Det lär ju bara vara någon nördig trend. Något fjortisarna kom på för dom inte klarade av vanlig vinsmak. Men ja, jag tycker det är gott. Men jag avskyr trenden med det. Jag avskyr att jag över huvud taget dricker det. Känns sjukt töntigt..............................

Älskar en låt, Cooler than me. Så jävla bra.

Men nej, nu ska jag fan supa mig asful. Jag menar,dricka vin i min ensamhet kan ju gå lite hur som helst....

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahahaha. asså ryck upp dig människa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback