rösta på sd? ha! aldrig.




Jag blir så sjukt upprörd av hans lama jävla argument. Han har ju inte motord? Han kör på samma meningar om och om igen, trots att han fått svaren från Maud. Men han nöjer sig inte, och han kör fruktansvärda påhopp. Han påstår att han inte hoppar på just muslimer, men vad är det han gör då? HÖR PÅ HONOM!

Och tack Maud! VAD ÄR SVENSK MAT? VAD ÄR NORDISK KULTUR? OSV. Sverige är en land med mångfald. Punkt.

IDIOTI! Jag är fan rädd om SD kommer in. Det vore botten av Sverige. Jag blir fan rädd när det finns människor som "vill att de ska komma in och röra om i grytan" FUCK OFF säger jag bara. Det är ju ett skämt. NÄR fan vad rasistiska åsikter något vi behöver ta del av? Nej fyfan rent ut sagt. Idioti och trångsynthet det är vad röstare för SD kallas.

Kommentarer
Postat av: sara

Saken är ju den att jag tror att många människor skiter i hur SD argumenterar och ge för rasistiska påhopp, utan den riktigt relevanta frågan är ju VARFÖR folk vill ha in dem i riksdagen och VARFÖR dem har fått mellan 5-7% i dem senaste mätningarna. Det är en viktig fråga partierna måste börja debattera annars kommer dem komma in, dem båda blocken kan inte blunda och säga att de vägra att samarbeta med sd om dem kommer in. Då har ju folket sagt sitt och vi lever ju i ett demokratiskt samhälle. För att få ut dem (om dem nu har kommit in)igen så måste partierna (även vi)våga diskutera invandra politik, ställningen till huvudbonad och om vi ska ha skolavslutningen i kyrkan osv utan att bli kallad rasist, då slipper vi jimmie åkesson i riksdan

2010-09-16 @ 00:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback