Dag 13 – Den här veckan

.. närmar sig sitt slut.

Men idag jobbar jag, precis som jag har gjort sen i måndags. Har fått en del gjort sen vecka 9 började. Storhandlat, städat, jobbat snart ~32 timmar och hunnit sova alldeles för lite.

Idag jobbar jag alltså öppning som ni kanske kan förstå, 05:30-13:00. Direkt efter jobbet åker jag hem till Sanna och pluggar. Måste bli klara någon jävla gång, skjutit på det lite väl länge nu.
Efter plugg ska jag eventuellt följa med henne till storstocken. Får väl se hur sugen jag är och hur trött jag känner mig. Annars blir det bara några glas vin med Fredrik eller något.

Imorgon är jag ledig, då har jag tagit långhelg (igen!). Har precis bytt skift nu så istället för att jobba 14:30, 13:00, 12:00 så jobbar jag 14:30-22:30, 10:30-19:00 och 05:30-13:00. Skitnöjd!
Och det medförde även då att det inföll en långhelg till. Klagar inte. Cashflow't kanske tar en break men jag behöver en helg till så att. ja.

I helgen är det dop som gäller. Mervis och Jannes lilla Rebecca ska döpas. Direkt efter det ska jag fira Johanna som fyller 21! Blir nog en asbra helg helt enkelt.

Meneee tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback