Dag 15 – Mina drömmar

Nu har man varit uppe i snart 4 timmar. Gissar på att ni andra inte ens börjat fundera på att öppna ögonen än på ett tag! Sitter alltså på kontoret, lyssnar på Melissa Horn och bara njuter av tanken på att jag slutar 11.00 idag. Började alltså som ni kanske kan räkna ut 4:30. Bussen gick 3:30. Härligt att vara víd liv!
-
Mina drömmar alltså. Dom är otroligt mixade.
Jag drömmer om att bygga mitt egna hus och inreda det romantiskt rosigt. Att ha en stor trädgård som jag har energi och kunskap för att utveckla till en plats för tanknar som tar över. Jag drömmer om att vara fit och ha kondition som en häst. Att ha långt tjock brunt hår som når ner till rumpan. Att ha en garderob full med klackar och klänningar.




Förutom det där ytliga drömmer jag om att få barn med mannen jag älskar. Att vara färdigutbildad och kunna minst 5 språk flytande. Jag vill ha sett världen och jag vill veta att jag gör det jag kan för att allt ska bli lite bättre än gårdagen. Jag drömmer om att ha vara frisk och kry, och att mina nära ska leva ett långt och rikt liv.

Jag drömmer om att vi lär oss leva för dagen, glädjas åt gårdagen och hoppas på morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback