Dag 16 – Min första kyss

Den första kyssen där det pirrade ordentligt i magen skedde när jag var 13 år. (som malin och sanna skulle sagt; man var ju liksom tretton och skitnervös. var nära på att kissa i brallan).

Men den mest betydelsefulla kyssen hände när jag var 16 år och var min första kyss med mannen jag planerar att spendera resten av mitt liv med.
-
Det är något speciellt med "den första kyssen" med någon. Man blir alltid lite extra pirrig och andfådd. Det är en känsla jag vissa dagar saknar, så här efter fem år med F. Men samtidigt, vad är en första kyss i jämförelse med första ringen, första barnet, bröllop, hus, hund och allt där efter?


tanken med bilden var att det skulle bli en "pussbild" men jag var nog lite för glad för det...


Kommentarer
Postat av: malin

"var nog lite för glad för det" ...? hahaha vilket asgarv melle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback