Piss

Känner mig så pissigt uttråkad. Pissigt sur. Pissigt dassig. Har haft öppningsvecka och jag går runt som en känslomässigt tickande satmara. Hatar att ha bergochdalbana till känslor.

Riktigt jävla tråkig lördagskväll. Vad har jag gjort? Inget.
Har jag försökt göra något? Jaaaa. Men antagligen inte ansträngt mig tillräckligt i någons ögon. Men vet du vad? Fuck you, det är min tråkiga lördag, inte din, så jag bestämmer! Och jag tycker att jag ansträngt mig tillräckligt. Hade väl dock inte de bästa förutsättningarna med tanke på att halva tjejskaran är i fucking Thailand.
Två av dom kommer på tisdag. Kan inte fatta hur mycket jag längtar. Sjukt vad jag vill ha hem hela jävla bunten, NU.

Fan. Det här som skulle bli en bra lördag. Köpt martini och allt. Så blir det bara sörja och gojs av allt. Ligger i sängen och vill verkligen bara suddasudda sudda bort min sura miiiiiin. Mene, ne, ligger nog här och tjurar i alla fall en liten stund till...

Så har jag bara fucking 10% batteri kvar på telefonen också, däääär försvann ytterligare en av mina få sysselsättningar. Awesome.

Kanske skulle ta och släcka lampan och hoppas på en fucking rock'n'roll söndag istället. Fröken Crondahl har ju tänkt att första adventa med mig och F. Det kan ju bli grymt! Hoppas man kommer på något awesome käk bara.

Aja, ne nu ordbajjar jag bara. Ska sluta med det.

Ha en fet lördag. Och for the record, jag är lite av en martyr. jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback